Jeg digga det siste bildet !! Stedet så så koselig ut med vinterern som har lagt seg over.. med bekken og huset ... ja rett og slett DIGGA det ! :D
Å nydelige bilder! Særlig det i midten;-)
Hehehe, takk Line, liker bilde myself, skikkelig vinter i Bergen endelig:)TAKK Hilde! Hun er nydelig ja;) Savner henne!
Jeg digga det siste bildet !! Stedet så så koselig ut med vinterern som har lagt seg over.. med bekken og huset ... ja rett og slett DIGGA det ! :D
SvarSlettÅ nydelige bilder! Særlig det i midten;-)
SvarSlettHehehe, takk Line, liker bilde myself, skikkelig vinter i Bergen endelig:)
SvarSlettTAKK Hilde! Hun er nydelig ja;) Savner henne!