fredag 8. januar 2010

Christmas time




Ville bare legge ut et par bilder fra jula hjemme... For første gang på mange år hadde Bergen hvit jul, og det måtte jo foreviges... Det var fantastisk å få litt tid med tantebarna igjen, de er utrolig sjønne!

3 kommentarer:

  1. Jeg digga det siste bildet !! Stedet så så koselig ut med vinterern som har lagt seg over.. med bekken og huset ... ja rett og slett DIGGA det ! :D

    SvarSlett
  2. Å nydelige bilder! Særlig det i midten;-)

    SvarSlett
  3. Hehehe, takk Line, liker bilde myself, skikkelig vinter i Bergen endelig:)

    TAKK Hilde! Hun er nydelig ja;) Savner henne!

    SvarSlett