torsdag 7. januar 2010

En ny dag, med nye muligheter til seier!

En ny dag, tenk hvilken nåde det er hver morgen vi kan våkne opp til en ny dag, med helt nye muligheter til å få seier! Til å finne noe mer i seg selv som en kan arbeide med for å komme fremover. Selvom en våkner slik jeg gjorde idag, kjempetrøtt og uten noen som helst form for lyst til å stå opp, så kan en gripe dette håpet! Og det fyller en virkelig med en sterk lyst til å komme seg opp av senga og gripe dagen.

Jeg er så takknemlig for denne muligheten! Hver dag er en gave, og jeg vil virkelig benytte meg av den gaven. Det håper jeg at dere som leser her inne også kan føle dere styrket til, for det er virkelig fantastisk!

Jeg er så glad for at jeg kan stå opp om morgenen og spise frokost med så mange gode venner som har den samme trang som meg. Og så kan jeg gå på jobb og møte blide, hyggelige kollegaer som alle står i den samme kampen, og som jeg fullt og helt kan stole på. Jeg er fantastisk heldig! Og jeg ønsker å minne meg selv på det hver eneste dag, så jeg ikke glemmer det.

Og jeg vil virkelig anbefale alle mine venner til å gjøre det samme, tiden her er noe man aldri vil glemme, og som vil forandre hele ens liv!

Jeg vil samtidig benytte anledningen til å gratulere den solstrålen jeg har som månedens profil, Karethe, med dagen! Takk for den du er!

Wenche


(slengte inn et bilde av noe jeg vil kalle en fristende moccachino)

2 kommentarer:

  1. mmm. så god ut :3 mn jeg ville kanskje dratt ned gulfargen, den ble litt kvalmende gul. men jeg vet at den er god for jeg drakk den på nyttårstevnet! :) gleder meg til å se deg på AEG ;)

    SvarSlett
  2. Jo, kan si meg enig, men gidder ikke å endre det nå:P Men takk for tipset... Gleder meg til å se deg og!!! Tror det blir lite LLB jobbing på meg pga Fotostand, men skal gjøre alt for å få jobba litt med dere og, for det er så sykt rått! Digger dere:)

    SvarSlett