mandag 25. januar 2010

Missing summer...


Jah, hva skal man si. Er vel ikke noe å legge skjul på at i denne langvarige vinterkulden begynner lengselen etter sommer å trenge seg på... Spesielt når man tar en tur innom arkivet sitt og ser igjennom bilder fra sommeren.
Må helt ærlig si at jeg gleder meg veldig til å kjenne sola varme igjen. Det er ikke så fristende å stå opp av senga om morran når gulvet er iskaldt og en vet hvilken kulde som lurer rett utenfor døra.
Bare tenk deg sommervarme og mulighet for å gå til jobben i T-skjorte!
Og fuglekvitter om morran, samt frisk sommervind som IKKE fryser øra av en!
Hehe

Fant dette bildet, og synes det representerte sommeren veldig godt.
Så folkens, hvem gleder seg til sommeren?

I know I do!

Wenche

4 kommentarer:

  1. Gleder meg helt sinnsykt...
    Vi sees på AEG da! :)

    SvarSlett
  2. Jeeeeeeeeeeg!!!!! Jeg viiil ha sommer no! Først Hemsedal og så kan sommeren komme:D Jeg elsker sommeren (untatt alle insektene som kommer med an)

    SvarSlett
  3. Jeg og Marte :) Og til å se deg på AEG! Håper inderlig jeg får jobba litt LLB...

    Hehe Line, Insektene er jo ikke så ille da... De lager bare sommerstemning:P

    SvarSlett
  4. Kleggestikk langt oppetter leggen?? Fristende! Og alle vepsene på dagen og myggene om kvelden?? Joda, litt sommerstemning er d jo, så vi får vel bare leve med det (ikke at vi har noe valg:P)

    SvarSlett