
Jah, hva skal man si. Er vel ikke noe å legge skjul på at i denne langvarige vinterkulden begynner lengselen etter sommer å trenge seg på... Spesielt når man tar en tur innom arkivet sitt og ser igjennom bilder fra sommeren.
Må helt ærlig si at jeg gleder meg veldig til å kjenne sola varme igjen. Det er ikke så fristende å stå opp av senga om morran når gulvet er iskaldt og en vet hvilken kulde som lurer rett utenfor døra.
Bare tenk deg sommervarme og mulighet for å gå til jobben i T-skjorte!
Og fuglekvitter om morran, samt frisk sommervind som IKKE fryser øra av en!
Hehe
Fant dette bildet, og synes det representerte sommeren veldig godt.
Så folkens, hvem gleder seg til sommeren?
I know I do!
Wenche
Gleder meg helt sinnsykt...
SvarSlettVi sees på AEG da! :)
Jeeeeeeeeeeg!!!!! Jeg viiil ha sommer no! Først Hemsedal og så kan sommeren komme:D Jeg elsker sommeren (untatt alle insektene som kommer med an)
SvarSlettJeg og Marte :) Og til å se deg på AEG! Håper inderlig jeg får jobba litt LLB...
SvarSlettHehe Line, Insektene er jo ikke så ille da... De lager bare sommerstemning:P
Kleggestikk langt oppetter leggen?? Fristende! Og alle vepsene på dagen og myggene om kvelden?? Joda, litt sommerstemning er d jo, så vi får vel bare leve med det (ikke at vi har noe valg:P)
SvarSlett