Fredagen kjørte vi(jeg) avgårde kvart over fem på morran, og da barna og pappan våkna rundt åtte var vi nesten ved ferja allerede! Stakkars Basse ble bilsyk i svingene før ferja, så det ble et stopp med skift av tøy etter en spyrunde, men etter det gikk det fint. Ved ferjakaia måtte vi vente en times tid, så da skifta barna ut av pysjene, vi fant et do til Rora, og så fikk hu løpe litt rundt for å strekke på beina med pappan...:)
På ferja varma vi opp litt pizzaboller til en skikkelig frokost, og så tura vi videre. Allerede på Øystein sunde-sang-brua stoppa vi for å kjøpe is, fordi det var så varmt!! Og så bar det opp i fjellet :) barna sov de siste to timene av turen, og våkna når det bare var et kvarter igjen av reisa, helt greit det! Syns reisa gikk veldig fint, sett bortifra at Basse ble bilsyk både ved ferja og da vi var fem minutter fra svigers...
Lørdagen feiret barnas oldefar 90årsdag, og vi var samlet nesten hele slekta ute i huset hans, kjempegøy for Aurora å bli ordentlig kjent med han, hu fikk tilogmed sitte på skuldrene hans!!
Gleder oss allerede til å besøke han i sommer :)
Søndagen var det jo 17.mai og full fest, med tog, is og pølser og alt som hører med!
Mandagen var det Rora sin bursdag! Og hun ble feiret med picnic i Hagen, Elsa-kake laget av bestemor og masse gøye gaver!
Tirsdagen gjentok vi suksessen fra fredagen, kjørte grytidlig avgårde i håp om at barna og far skulle sove litt videre, gikk ikke like glatt denne gang, Basse sovna ikke skikkelig, og far sovna ikke på en god stund, og det høljeregna nesten hele veien, men bortsett fra det hadde vi en fin tur, og var fremme til middag denne gangen og ;)















Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar