Litt sent innlegg fra en helg for to uker siden, da vi nøt finværet og plukket blomster sammen en lørdag formiddag. Så tok vi turen til tante H og Marco og lekte ute i den fine hagen dems. Superkoselig å gjøre sånne ting sammen! Gleder oss til enda flere slike fine vårdager, og sommerdager når de kommer :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar