torsdag 7. mai 2015

Våren er her!

Litt sent innlegg fra en helg for to uker siden, da vi nøt finværet og plukket blomster sammen en lørdag formiddag. Så tok vi turen til tante H og Marco og lekte ute i den fine hagen dems. Superkoselig å gjøre sånne ting sammen! Gleder oss til enda flere slike fine vårdager, og sommerdager når de kommer :)

Blomsterjenta mi :)

Se Mamma!



Superstas å låne Marco sin sykkel!

Sandkasse med skikkelig sand!

Mamma, jeg kommer meg ikke opp...

Elsker sklie!

Hjelpe mej igjen?



Idyll!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar