Så våkna Aurora etter en liten stund, hun hadde liggi å skvisekost pappaen sin i søvne fra jeg sto opp av, herlig syn x)
Vi hadde god tid, og da far var avgårde på dugnad, (som han kunne fordi vi har verdens snilleste venner som ville låne barna mens jeg var på jobb) gjorde vi oss klar, med sekker og skift, og dro vi og, lillebror til fetter Marco og storesøster gikk til govennen Emily som hun var hos 1.mai og. Mor var avgårde til jobb i god tid, og barna storkoste seg der de var! Nydelig å være på jobb og vite det!
Etter jobb plukket jeg opp en Roramor som ikke ville hjem, helt til hun hørte at vi skulle tilbake dit en time senere, på besøk! Basse hadde kost seg både her og der, og tilogmed fått vært med pappa på kakefest etter dugnaden. Tante Martha overtok han etter lunsj, snill som hun var, alt la seg virkelig til rette for oss! (Vi fikk tilogmed låne bil av en snill fetter, så vi begge hadde biltilgang til kjøring og henting!)
På kvelden ble vi servert pizza, som Aurora var storfornøyd med; "jei ejske pitsa mamma!" Og barna var høyt og lavt til de sovna i provisoriske senger på loftstua etter kake, is og lørdagsgodt, snakker om heldige barn! Og kvelden avslutta vi voksne rundt bålpanna med mange gode venner i verdens koseligste nabolag, der bare kjente bor! Kvalitetstid fra ende til annen, natten ble sen, for å si det sånn :p
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar