Vi har hatt en veldig fin 1.mai-helg! Det var fullt kjør på dugnad, så pappaen vår var opptatt store deler av helgen, men vi koste oss uansett!! Både fredag og lørdag tilbrakte vi formiddagen med gode venner på lekeplassen, og søndagen tok vi livet med ro hjemme i finværet. Kveldene koste vi oss både med og uten besøk, og mor rakk tilogmed å snike inn litt trening i helgen ;)
Digg å sleike brownie-deig!
Greit med lang benk når man er litt uvenner :p
På tide å teste festklærne til 17.mai!
Idag hadde vi storfint besøk av finsk badstumester som hadde med finsk sjokolade!
Selfie med badstumestern bak, han var VELDIG skummel først, men så ble han veldig kul etterhvert...
(Jeg så ut som de apene med ungen bærende på magen store deler av middagen x))
Lærte seg å drikke te idag, og det gikk unna gitt!!
Koselig med kjent folk på besök ;)
SvarSlett