fredag 8. mai 2015

Takknemlig....

Idag er jeg ekstra takknemlig for disse tingene:
- Mannen er sikret en jobb han virkelig liker ivertfall frem til sommeren, og med mulighet for lenger!
- jeg kom meg opp tidlig idag, og rakk å være våken og klar for dyst til barna sto opp
- jeg våkna feberfri for første gang siden mandag
- jeg fikk meg en herlig joggetur i sola!
- det er bare en uke igjen til østlandsturen vår
- jeg er bevisst på hvor heldig jeg er som er i akkurat de forholdene jeg er i, og at jeg har hjelpen til rådighet når jeg enn måtte trenge den!
- jeg har to herlige småtroll som var verdens søteste i morges (noe de merksnodig nok alltid er når jeg har stått opp tidlig og er våken når de våkner, tror kanskje jeg må sto opp før de hver morgen fra nå av...)
- jeg ble minnet av en god venn om at hver dag skal bli bra så lenge vi holder fast i troen!

Det var dagens lykkebekjennelse fra meg

Ha en strålende dag!

1 kommentar: