mandag 9. februar 2015

Blitt en fast greie...

...å blogge om dagen som har vært dagen derpå... Jaja, bare det blir blogga så...!

Igår fikk mor sove lenger, før hu ble vekt med beskjed om at frokosten var klar og kaffen skjenket! Superluksus!! Snille pappaen hadde kokt egg, dekket koselig på, tent lys og viktigst av alt: kokt kaffe :) 

Koselige kort fra barna, herlig!


Vi hadde en lang koselig frokost sammen, før vi gikk ut en tur i regnet, alle fire, bare for å "lufte vettet" litt. Vi gikk oppover boligfeltet for å sjekke ut hvor mange nye hus som hadde poppa opp siden sist, det spretter stadig opp fler nemlig! 

Hjemme igjen var det sovetid for Bassegutt, så Roramor fikk spille litt på ipoden imens.. Da han var sovna gikk mor og Rora igang med å bake mammas favoritt: gulrotkake! Vi vispa og herja på, og da kaka sto i ovnen gikk far igang med middagen som han begynner å bli spesialist på: luksefjellpanne!




Vi nøt digg mat og dessert før møte, som ble litt fiasko med for trøtte barn, endte med en tidlig retur og to trøtte unger som fort havna i hver sin seng, mor følte seg mer umotivert for uka enn motivert, for første gang etter et møte... Men heldigvis går det an å snu de følelsene! Denne uka her må vi nemlig være Max motivert!! Far blir borte i minst en uke, sannsynligvis to, så mor må være klar for å håndtere alt alene, og da trenger hu masse hjelp og styrke! Godt vi vet hvor man får det!

Mor og far nøt litt mer kake og kos før en forholdsvis tidlig kveld. 

Nå starter aksjon alenemor! Skal holde dere oppdatert med åssen dette går! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar