Anyway: vi har hatt en nydelig fredag og lørdag! Mamma jobba lenge på lørdag, og var derfor ganske sliten når arbeidsdagen var slutt, da gjorde det ingenting å bli invitert opp på middag! Barna koste seg gløgg ihjel, som de alltid gjør der oppe! Og etterpå fikk de bade i det store badekaret, helt nydelig! Selvom Roramor klarte å snuble å slå hull på tåa på slutten, og endte opp med plaster på... Leggeprosessen tok kortere tid enn de andre dagene (da de gjerne har holdt det gående til ni-halv ti...) og etterpå henta mor tante ME og vi hadde en koselig kosekveld sammen. Hun lånte Basse sin seng, og han havna i mammas seng, det var ikke et sjakktrekk, for han sover visst kjempeurolig! Så mor var et dødtrøtt monster da morran kom (stakkars tante som våkna til kjefting og smelling :s) heldigvis våkna mor såpass etterhvert at hjelpen kunne slippe til x) og vi fikk en koselig frokost før Roras bestevenn kom på besøk! Vi lekte masse med Lego, dansa og herja før det var leggetid for Bassegutt, og så skulle Marco hjem, og mamma og Rora tok fram modellkitt :)
Da lillebror våkna gikk vi på lekeplassen med de andre mødrene (som hadde vært der lenge allerede) og var noen timer ute før det var hjem å lage taco! Barna var litt ute hjemme for været var helt nydelig, skikkelig vårstemning!Konsentrert om å sette sammen butikken :)
Mor og tante hadde en lang og supertrivelig kveld med lange samtaler, slik det alltid blir når vi har tid sammen :)
Idag tidlig våkna mor av to stk barn som hoppa i senga, (de sov de siste nattetimene på hver sin side av meg) og det var ingen bønn, på tide å stå opp! Heldigvis var ikke det altfor tidlig (ble litt sent kvelden før) så det var ikke for fælt å måtte stå opp :)
Mor fant ut hu ville lage digg frokost, så nå er Levi på fjerde frokostpannekaka, (han som aldri vil ha mat når det er frokost) og vi jentene er stappmette!





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar