lørdag 21. februar 2015

God lørdag!

Liten update herfra, dagen igår gikk så fort! Dagen startet med litt kaos, barna var igang før oss voksne, og pappaen var litt sen til dugnad, så bittelitt stress ble det før far var ute av døra og mor satte igang med dagens økt. Kjøkkenet ble rydda, en bolledeig satt til heving og huset støvsugd, GRUNDIG! Barna hjalp til å bake ut bollene, før det var leggetid igjen for Levi, så mor sprang litt fram og tilbake mellom ovn og soverom (han er blitt avhengig av en hånd å holde i etter sykeperioden) Rora gikk ut en tur mens mor vaska badet og pussa glass så det skinte overalt (herlig!) brød ble bakt og stekt og så kom vi oss endelig ut en tur, da var klokka allerede blitt tre, men vi tok oss en times tid på lekeplassen før vi vendte hjemover for middagslaging. Da kom pappaen hjem og, og lørdagskvelden kunne starte :)

Gøy å bake!

Stor jente som smører smør på kanelbolledeigen

Gøy å leke med Lego sammen!

La lørdagskvelden begynne!


1 kommentar: