torsdag 19. februar 2015

Spysyken

Søndag kveld inntok spysyken som har herja bygda de siste ukene vårt hus... Basse spøy og spøy hele kvelden, og det ble langt på natt før han fikk sovna skikkelig... Mandagen leverte vi Roramor og mamma og Basse hadde en rolig hjemmedag, han lå mest i fanget til mor hele dagen, sov og så litt på tv... Snille tante tok med seg Rora hjem, siden Basse sov så godt på sofaen. Han spøy enda en gang før middagen, men etter det bedra det seg, og etter middag kjørte vi for å hente pappa! 

Gjensynsgleden var stor, og kvelden ble lang for to trøtte små som hadde savna pappa. 

Tirsdagen var Basse fortsatt ikke i slag, og mamma var heller ikke i form, så det ble nok en hjemmedag på oss, onsdagen tok mor en sjans, og gikk på jobb selvom formen var uvel, og det viste seg å være ulurt... Ikke mange timene etter at jeg var hjemme var det min tur å tømme magesekken vrangveien... Så nå ligger mor på sofaen som et slakt og Basse er fortsatt slapp og uggen og full i feber stakkars!

1 kommentar:

  1. Äsj, grusomt med spysyke! Men grattis med vell overstått alene-mamma tid! Du er flink! :)

    SvarSlett