søndag 8. februar 2015

Lørdag og frost/biler-bursdag!

Endelig var dagen Aurora hadde gleda seg hele uka til; fetterbestevennens bursdag! Med frost-tema og et innslag av biler, vi hadde kjøpt det han ønska seg, nemlig frost-puslespill, og gaven slo godt an! Bursdagsbarnet ble litt flau av all oppmerksomheten, men da Olaf-kaka dukket opp var han bare er stor glis hele gutten :)
Aurora koste seg med beads-fletting hele formiddagen, og vi hadde det veldig gøy med å gjøre det sammen.

Brum brum! Fornøyd gutt med arveleka fra onkel!

Litt modellkitt-lek 

Kuleste kaka! (Eller hva Diddi?)



Mannfolka godt planta i hver sin godstol :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar