Er ikke like lett å tenke på å kanskje måtte flytte, hvis det er det framtiden bringer, med tanke på barna som føler seg så trygge i Bhg her, og Roramor som har fått seg gode venner osv, men skal vi først flytte burde det vel skje fortest mulig, jo større de blir jo verre er det nok... Selvom vi begge nok helst håper at noe dukker opp her omkring... Sukk... Hadde bare noen vi kjente hatt en jobb ledig... Jaja, vi får vente spent å se hva fremtida bringer. Vi har jo klart oss sålangt uten å ha overskuddsinntekt, så da må vi vel klare oss en stund til...
mandag 2. februar 2015
Drømmer og framtidshåp
Tenker mye på hva framtida vil bringe for tiden, nå når T er uten jobb, og min jobb stadig blir på kortere vakter og mindre fordelaktig... Ber om en fast og 100% stilling i en aktuell jobb for oss begge, hvorenn det vil føre oss, og håper at det ikke er for lenge til noe skjer. Dagene bruker han til å lete etter jobber, lære seg programmer han kan få bruk for i jobb-sammenheng og til dugnad. Men det er ikke sunt å gå hjemme for lenge uten struktur på dagene, det vet vi godt, så nå må det bare skje noe snart. Ser på muligheter til jobb andre steder, og vurdere hva vi kan gjøre, men foreløpig er det bare en sjans for jobb som teknisk tegner for T, hvis han finner det rette kurset, slik at han har bevis på kompetansen sin. Så da satser vi på å få til noe innen det, nå må bare det rette kurset dukke opp, og vi ha nok penger til det et slikt kurs gjerne koster...
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Håper allt ordner seg, på den beste måten!
SvarSlett