tirsdag 10. februar 2015

Day one; check!

Tok barna alene på morran, måtte venne meg til åssen det blir, imens sov pappaen tungt! Så var det sjauing i huset på mor, og pakking på far, og så avgårde til flyplassen. 
På vei hjem plukka mor opp tante ME og satte igang med middagen, henta to stk skitne og fornøyde barn i Bhg, og hadde et koselig måltid med barna og tanta. Pølsegratengen gikk ned hos alle, den ble faktisk hakket bedre enn de andre gangene :)

Vi fullførte gulrotkaka til kaffekosen, tante rakk akkurat en liten bit før hu var avgårde til ak. Vi fikk en koselig prat med pappa på FaceTime etter barnetv, også var det leggetid for barna. Den drog seg ut i det lengste med en overtrøtt Bassegutt, men kl ni var det endelig stille. 

Mor unnte seg en iskaffe og noen "life unexpected"-episoder, før leggetid, og tok en liten god natt-samtale med pappaen før trøttheten tok overhånd. 

Mål for dagen: klare å beholde roen selvom det blir stress og mas og barna er grinete = check! (Gjorde det lettere de var ekstra snille da, det skal sies...)

Dag en fullført, tune in for oppdatering om dagen idag, gjenstår å se om dag to blir like suksessfull ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar