tirsdag 10. februar 2015
Day two
Våkna helt uthvilt klokka halv syv av at en lykkelig Bassegutt lekte i senga ved siden av meg, sov visst godt hele natta vi to! Fikk laga matpakker og satt på kaffen før Rora våkna og. For en gangs skyld var vi klar i god tid, og prøvde å få til en FaceTime-samtale med pappaen, men den lathansen sov enda han! Kom oss til Bhg før frokosten, og mor dro videre på jobb. Arbeidsdagen gikk litt trått, for det var få kunder og lite å gjøre, men til slutt var det på tide å gå hjem. Handla inn litt div, sjekka vaskejobben på dugnad ( der var det lite å gjøre, så var ferdig på 10 min.) Så bar det hjem for å sette på middagen, den gikk også fortere enn forventa, så mor rakk noen minutter avslapning før barna skulle hentes. Barna likte faktisk middagen, spesielt fordi det var minimais i den :
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar