Med pappaen på jobb tok vi en rolig søndag, gikk litt ut i fin-været og lagde oss deilig havregrøt til lunsj. Bassen sovna fort etter å ha vært ute i den friske lufta, og Rora lekte så fint med dokkene sine imens! Da hun begynte å kjede seg satte vi igang å bake, bare for å ha noe gøy å bruke tia på.
Mor rakk enda en bakerunde og å forberede middagen midt oppi cake-pops-laging, og vips var klokka fem og middagen skulle spises! Perfeksjonist-pappaen ble igjen på jobb lenger enn han egentlig skulle(som vanlig) for å få unna litt mer, før han kom hjem til oss. Rora var superstolt over cake-popsene hun hadde laga, og vi koste oss med dem til kaffekos.
Barna blir kvitt popcornet fra lørdagen... :p






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar