mandag 2. februar 2015

Avslapnings-søndag

Med pappaen på jobb tok vi en rolig søndag, gikk litt ut i fin-været og lagde oss deilig havregrøt til lunsj. Bassen sovna fort etter å ha vært ute i den friske lufta, og Rora lekte så fint med dokkene sine imens! Da hun begynte å kjede seg satte vi igang å bake, bare for å ha noe gøy å bruke tia på.

Mor rakk enda en bakerunde og å forberede middagen midt oppi cake-pops-laging, og vips var klokka fem og middagen skulle spises! Perfeksjonist-pappaen ble igjen på jobb lenger enn han egentlig skulle(som vanlig) for å få unna litt mer, før han kom hjem til oss. Rora var superstolt over cake-popsene hun hadde laga, og vi koste oss med dem til kaffekos. 

Barna blir kvitt popcornet fra lørdagen... :p


Rora og mamsen bakte cake-pops!

Med kjøttkaker til middag(rester fra tidligere i uka) ble måltidet til en fest!

Her ble tallerkenen tømt på rekordtid, digg!

Søte små ramper som pusser tenna!

Etter en unormalt lang leggeprosess (en i overkant overtrøtt Bassegutt) tok mor og far seg tid til noen episoder UnderTheDome i sofaen før vi og tok kvelden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar