Imorgen har mor siste arbeidsøkt før tre gode fridager, og far reiser østover, så vi (jeg) manner oss opp til en uke uten pappaen som medhjelper i hverdagen. Det blir rart! Men sikkert sunt, så blir man ekstra takknemlig når han er hjemme igjen!
Ellers går dagene med til jobb, dugnad, jobbsøk, matlaging, barnehage-henting og levering, dugnadsbakst og -vask, og lek med barna som blir så fort store!! Spesielt minstemann som vokser så fort at det nesten er skummelt nå, med all kommunikasjon som plutselig kommer på plass! Han skravler i vei og snakker mer og mer for hver dag føles det som, så fort tia går!
Nå er det natta her i hus, ønsker dere en god natt og fin dag imorgen! (Skal ta noen bilder imorgen, bare for at ikke det blir rene tekstinnlegg her :p)
Lykke til som alenemor! Og nyt fridagene :)
SvarSlett