torsdag 5. februar 2015

Datt ut litt...

Med hverdagen hektisk nok er det ikke lett å huske å blogge alltid, er ikke alltid så mye å blogge om når de fleste dagene er veldig like!

Imorgen har mor siste arbeidsøkt før tre gode fridager, og far reiser østover, så vi (jeg) manner oss opp til en uke uten pappaen som medhjelper i hverdagen. Det blir rart! Men sikkert sunt, så blir man ekstra takknemlig når han er hjemme igjen! 

Ellers går dagene med til jobb, dugnad, jobbsøk, matlaging, barnehage-henting og levering, dugnadsbakst og -vask, og lek med barna som blir så fort store!! Spesielt minstemann som vokser så fort at det nesten er skummelt nå, med all kommunikasjon som plutselig kommer på plass! Han skravler i vei og snakker mer og mer for hver dag føles det som, så fort tia går!

Nå er det natta her i hus, ønsker dere en god natt og fin dag imorgen! (Skal ta noen bilder imorgen, bare for at ikke det blir rene tekstinnlegg her :p)

1 kommentar: