Fredag morgen fikk mor sove lenge for en gangs skyld! Det var herlig! Og med dagen helt fri var det nydelig å for en gangs skyld ikke å stresse med noe som helst! Om kvelden tilbød snille tante ME seg å være barnevakt, så mor og far fikk dra sammen på dugnad! Om enn bare to timer for mor, som måtte ta hensyn til ryggen :( idag var det opp på jobb for mor, og så var det tid for lørdagskveld og kos! Har hatt en helt nydelig kveld!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar