onsdag 14. januar 2015

Akk sann

Eneste lyden rundt meg kommer fra vifta over komfyren, lav stille viftelyd... Mannen ligger på sofaen og leser nerdestuff på mobilen og begge barna har sovna, etter å ha kost seg med "Fudi" til kveldsmat, og hver sin nattasang, elsker egentlig leggetiden, med to herlige små goinger i pysjen, det verste med å jobbe lang vakt er å gå glipp av så mye tid med barna... Endelig tør jeg påstå at alle nå er friske! (Kremt, bank i bordet...) men litt ekstra antioksidanter og c-vitaminer skader ikke for sikkerhets skyld... Nå er mor skutt og har ingen andre planer enn å slenge seg rett på sofaen med film/serie, og noe digg attåt, (lov det når man er uffen i hele kroppen, magen og ryggen spes...)

ELSKER blåbærsmoothie :)

2 kommentarer:

  1. Deilig med smoothie! Her drikkes det også ihvertfall par ganger i uka. Nydelig til frokost eller på ettermiddag mellom lunsj og middag. Desverre plukket jeg for lite blåbär forrige höst, og har allerede brukt opp allt. Men heldigvis har vi tyttebär, jordbär og bringebär igjen :) Hva har du i dine smoothier?

    SvarSlett
  2. Fikk ikke plukka noe særlig blåbær myself i høst, men det er heldigvis superbillig på butikken, 4 kr for en halv kilo... Så har blåbær, litt yougurt, banan og juice eller melk i, alt ettersom hva jeg har tilgjengelig... Har litt bringebær og rips som også kommer oppi innimellom, for det plukka jeg litt av i høst :)

    SvarSlett