Igår forsov jeg meg heftig, og våkna da jeg skulle vært kjørt til jobb, det er noe av det jeg syns er mest stress av alt i hele verden, idag derimot våkna jeg en halvtime for tidlig av at senga ble for folksom... To stk febervarme kropper på hver side av meg, og en tredje med normal temperatur på sia, alle tre snorka i kor, så mor lista seg ut og tok seg morgenkaffen i fred og ro :) en hel time fikk jeg på meg til å både dusje og våkne skikkelig før lillemor tusla ut med verdens søteste sovefjes og satte seg litt småforvirra sammen med meg ;)
Nettene blir veldig oppstykka når barna sover så urolig, håper de snart blir friske og kan få inn en normal søvnrytme igjen... Er ikke bare bare å være liten unge med for lite søvn i kroppen...
Lite kort "klageinnlegg " herfra :p bare fordi jeg ikke kom på noe annet å blogge om i farta
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar