Hah! Ni dager tok det, så klarte jeg å glemme å blogge en dag! Jeg glemte det på en måte den 6. også, men da blogga jeg akkurat kl 00:00, så den får gå syns jeg... Jaja, skal ikke gi opp av den grunn! Men kjipt å ikke holde lenger uten å glippe :p
Idag er barnas favorittdag i uka, selveste lørdag, og tradisjonen tro lager vi lørdagsgrøt og bare tar livet med ro! Vurderte en tur ut, men med orkanvarsel og vind du må bøye deg imot så droppa vi det... Og barna er enda ikke i tipp topp form, så da er det uansett lurt å holde seg inne... Så vi bygger Lego, rir på sopekost-hest, danser, synger og leser bøker, sånt som hører med på en fridag!
En som er litt bekymra for pappaen som er ute i stormen...
God lørdag alle sammen!
Her skal mor prøve å rydde litt i kaoset...
Julepynt klart for loftet...
Kaosområdet: barnerommet... :s
Snakkas!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar