Idag har jeg bakt polarbrød, og de ble faktisk skikkelig gode! Lagde de litt små, så noen ble litt harde, så neste gang skal jeg lage de litt større. Gleder meg til å la barna få smake de imorra!!
På vei inn i ovnen...
Litt jobbsøking på kveldstid, før meg og han kjekke satte oss for å se på "under the dome" heftig spennans serie! Helt hekta x)
...her er forresten gangen vår nå:
God natt!




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar