onsdag 7. januar 2015

O herlige fridag!

Idag hadde jeg fri, det er helt nydelig å våkne og komme på at en ikke trenger å stresse avgårde ut døra! Barna var fortsatt for dårlige til å gå i Bhg, så vi tok en lang rolig fellesfrokost og så lekte vi med Lego sammen! Mor var i koselig lunsjbesøk hos tante (snille pappaen som lot meg få lov) og hadde en særdeles trivelig formiddag der. Så var det hjem til en lettere kaotisk tilstand med trøtte barn som nekta å sove: endte med at mor og Basse sovna sammen på sofaen :p

Nå er det sunn middag for tur, og vi knasker gulrøtter hele gjengen (vitaminsjokk for syke kropper, nå SKAL vi bli friske!) 

(Stakkars ubeskytta vegg bak komfyren :s)

Gulrot er digg!

Ellers tar vi en rolig dag, med syke barn og foreldre som ikke er helt hundre prosent i form de heller... Kommer sterkere tilbake med andre artigheter senere ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar