En gang i året er det lov å skryte av mannen sin: nemlig på bursdagen hans!
Idag ble han vekt av stillhet, utrolig nok, og fikk en presang på senga, av en stolt Roramor, som såvisst hadde fått med seg at det var pappas bursdag!
Pappaen likte ikke helt å bli enda et år nærmere 30, men sånn går jo livet...
Med middagsrester fra nyttårsmiddagen og yndlingsdesserten ble det en skikkelig feiring, og det fortjenern jo... ;)
Er ikke så mange som hadde overlevd så lenge i vår livs-situasjon med en sånn stå-på-vilje som han har! Overlevd både elendige jobber og ukurrante jobb-situasjoner og arbeidsløshet på en så god måte, det står det respekt av! Også er han jo handy-man delux, og fikser både det ene og det andre for folk både her og der. Og svarer alltid ja! Tenk at jeg har vært så heldig! Gleder meg til hver dag med han :) så jeg har mange grunner til å være takknemlig!




Baja er BEST! :)
SvarSlettHelt enig
Slett