Landa i sofaen igjen, etter en hektisk bake og ryddemorgen, vi fikk begynt på tømming av vår småforhatte tv-benk-bokhylle, som nå skal byttes ut med en mer plassbesparende bokhylle... Så dro mor på jobb mens far overtok bakeoppgaven (mor har tatt på seg bakeoppdrag som dugnadsoppgave). Endelig fikk vi satt julepynten på loftet. Fikk en koselig time oppe hos huseierne før barnas leggetid, noe de hadde hatt lyst til lenge! Men nå når de endelig har sovna kjenner mor at baking + rydding + jobb + besøk = slitsomt! x)
Makkverket som endelig skal vekk!
Beina høyt og Castle, sjokolade og kaffe = mmmmm!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar