mandag 5. januar 2015

Mandag og hverdagsavspark!

Ja der var hverdagen pang igang! Mor var på jobb for første dag siden ferien, og pappaen satt igjen med to febersyke små, sånn starte vår hverdag... Med huset like kaotisk (om ikke mer) som går, og barna stadig uten matlyst var ikke mye forandra fra morra til ettermiddag, så nå klør mor i fingrene etter å få orden og friske barn!  (Hvis bare ikke jobben hadde vært sånn passe slitsom...) så da sitter vi her da, men småsutrete feberbarn i fanget og ser på gulvet det nesten ikke er plass til å gå på... Jaja, heldigvis har vi dagene på oss ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar