fredag 30. januar 2015

Latergram, ehm, laterblog?

Joda, jeg glemmer meg innimellom. Men det bestemmer jeg selv at er lov iblant :p

Igår hadde vi besøk og lagde deilig "fuudi"! Vi prøvde febrilsk å få Rora til å si "S"-mudi, men det ble bare til "Sssss"-fudi... x) 
Barna elsker besøk, og Rora var helt i hundre, nesten litt too much innimellom... x)

Vi tok oss kjøttkaker til middag, og barna elsket det! Endelig fant mor en måte å få Basse til å spise kjøtt! (Vittige var bare at de spiste kjøttkaker i Bhg samma dagen)


Etter leggetid bakte mor mere brød...
...mens far nerda autocad:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar