Igår hadde vi besøk og lagde deilig "fuudi"! Vi prøvde febrilsk å få Rora til å si "S"-mudi, men det ble bare til "Sssss"-fudi... x)
Vi tok oss kjøttkaker til middag, og barna elsket det! Endelig fant mor en måte å få Basse til å spise kjøtt! (Vittige var bare at de spiste kjøttkaker i Bhg samma dagen)





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar