Mandagen er alltid den dagen i uka mamma har mest gøts, rart eller hva? Så etter jobb ble det sunnhetsmiddag, brødbakst for aksjonen og deretter bollebakst bare for kosen sin del :p onkel kjling kom innom en tur, og barna var helt i ekstase! Boller til kaffen er ikke å forakte, og imens fikk pappa og onkel snakket litt om jobbmuligheter for pappaen vår, spennende å se hva vi kan få til av jobb til pappa!
Glemte å ta noen andre bilder :p
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar