Dagens gladnyhet! Lillegutt har endelig prestert å sitte på do og å faktisk tisse! Han har nekta plent i over et halv år, men nå ville han plutselig! Håper bare det varer... Så da måtte vi feire med smoothie!
Stor gutt plutselig! Litt snauklipt, men klipt ivertfall! (Ikke lett når han aldri har hode stille, har gitt opp uten å begynne opptil flere ganger...)




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar