tirsdag 27. januar 2015

Kvalitetstid

Etter å ha vært passed out på sofaen etter jobb og middag er mor fit for fight igjen med en kopp kaffe innabords, her er det en far som har skjønt hva mor trenger etter en middagshvil! :)

Far har dratt på dugnad og mor har fått to bonusbarn på besøk mens huseierne er i grendalagsmøte :p

Lego er stas!

En som er fryktelig kry over "bannbij-en" sin! (Enda ett nytt ord han stadig bruker)

Vennebyen er populært!

Nye ord i lillebrors vokabular: "apa, ejfi (elfie fra vennebyen), bojje(bolle), topp(kopp), vashe(vaske), håm(hånd), duna(dugnad), mammafon(mammas telefon), taffi(kaffi), bæs(når han har gjort i bleia), bebo(alle sirenebiler)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar