torsdag 8. januar 2015

Tjo og hei!

Joda, påan igjen med syk jente, skal det ingen ende ta? Idag morres var begge barna helt fine, men halv tre idag ringte Bhg, Roramor lå på sofaen med feber, stakkars lillemor...
Hjemme sov hun hele middagen, og fikk knapt i seg litt all bran til kvelds, annet hadde hun ikke spist hele dagen... :(
Så da er det bare å forvente en hjemmedag til på hu, akk sann, kjedelig for henne å måtte være så mye inne og hjemme, når alt hun vil er ut å leke med andre barn! (Tror hun savna lekekamerater på sin alder i jula...)

Jaja, får håpe hun gjør seg helt ferdig over helgen, sånn at vi kan kjøre med å holde oss friske heretter!! (Krysser fingrane for det ;)

Ellers har mor vært på jobb, og etter middag dro far på storhandel og kom hjem med mange fulle poser, så nå er skap, kjøleskap og frysere fullt opp for den neste måneden minst! Elsker å storhandle, og å ha alt en trenger klart i skapene! Småhandling hvor en må inn på butikken for tre små ting er det verste jeg vet :p

Håper på å få til litt sunnere middager fremover, imorgen har Rora bestilt fisk, så da blir det det! :)

Stappfull skuff... :)

Fra imorges, konsentrert type... :p
<3

Et av mine største savn, plass nok til å slippe å ha denne i stua!

Jaja, god helg imorgen alle i hop!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar