Ferdigpakket bil og helt klar for hjemreise, men med stengte fjell-overganger blir vi sittende værfast litt til her hos svigers... Jaja, en bonusdag med litt ekstra kvalitetstid gjør jo i grunn ingenting ;)
Frokosten har drøyd ut idet lengste med en pratesyk Roramor og en bestemor med god tid ;)
Deilig med sånne morgener!
Bar bakke og plussgrader, ikke mye som ser ut som storm og stengte fjelloverganger!
Gøy med album fra barndommen!
"Dej ej min pappa!"
Tar dagen til å se an været og få litt orden der vi har vært med på å lage kaos (!)
Og kanskje litt tid til spilling og kos, siden det har blitt knapt med tid til det i romjula..
Roras butikk; "kom og kjøp, ikke løp!"
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar