Etter en to timers forsoving som gjorde mamman passe stressa og fortvila, fikk vi hivd (nesten) alle eiendelene våre i bilen og satte avgårde med bare bittelitt frokost hivd innpå. Etter et lite luft-i-dekka-fyllings-stopp på første bensinstasjon fortsatte vi, men stoppa etter første sving fordi lillegutt spydde masse! Nesten så vi fikk lyst til å gi opp... Et stopp hos onkel tok vi oss tid til, og etter en hus-inspeksjon og en koselig prat var det ut igjen på veien. Så nå er vi på vei, og durer på fremover, håper vi når Bergen før døgnet er over...
Trofast sjåfør





Så flink du er med såpass mange inlegg! Gleder meg til å lese om hverdagen deres ;) Håper dere kom dere tryggt hjem, tross starten som ikke gikk etter planene! Takk for den lille tiden vi fikk sammen nå rundt nyttår :) Lykke til med jobb og jobbsöking!
SvarSlett