Det eneste barna har fått i seg de siste dagene er chips, cola og en eneste næringskilde: Smoothie, eller som storesøster kaller det: "Fudi "
Blåbær i massevis, banan, yoghurt og melk har funnet veien ned i magene på de matlyst-manglende barna, og mor er fornøyd med at de ivertfall har spist noe!
Ble tid til litt morsomheter med pappaen under "måltidet" :p
Peanøttsmørglass med hull i lokket som akkurat passer sugerøret=null søl!
(Fornøyd mammagaranti :p)
Elsker den gjengen her ! Full i feber og fanteri :)
Febersyk gutt i fanget, og bok med barndomsminner fra 90-tallet!
God natt!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar