mandag 5. januar 2015

"Fuudikos!"

Det eneste barna har fått i seg de siste dagene er chips, cola og en eneste næringskilde: Smoothie, eller som storesøster kaller det: "Fudi "

Blåbær i massevis, banan, yoghurt og melk har funnet veien ned i magene på de matlyst-manglende barna, og mor er fornøyd med at de ivertfall har spist noe!

Ble tid til litt morsomheter med pappaen under "måltidet" :p
Peanøttsmørglass med hull i lokket som akkurat passer sugerøret=null søl!
(Fornøyd mammagaranti :p)

Elsker den gjengen her ! Full i feber og fanteri :)

Febersyk gutt i fanget, og bok med barndomsminner fra 90-tallet!

God natt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar