lørdag 17. januar 2015

Lørdagskveld!

...og uten orkan denne gangen...
Lørdagskosen foran tven...


Idag er ikke mor helt i slag, så far har stått for middagen! Deilig for mor å ligge på sofaen mens middagen kommer på bordet for en gangs skyld :)

Roramor har vært så heldig og vært oppe  hos kusina si, noe hun alltid blir superglad for. Mor har vært noen timer på jobb før hu ble sent hjem av sjefen i frykt for besvimelse over mat-disken.., (ble plutselig så svimmel at jeg måtte holde meg fast i disken...) og etter det har mor oppholdt seg mest i sofaen. Barna er litt småhypre av alt lørdagskosen, og skal nok snart finne puta...

Liten kosete "Vevi"-gutt...

...

Nå er barna i seng og mor og far har fortsatt på ryddeøkten/tvbenktømmingen, sånn at den kan bort og ny bokhylle kan komme på plass på mandag! Det blir en fryd å få ordentlig orden i bøker, dvder, vhser og cder :) og kanskje litt mindre ting havner i et mess i gangen fremover x) typisk at når ting er rotete fra før at det havner mer rot der! Så nå satser vi på orden og kontroll (lov å håpe ivertfall x))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar