fredag 23. januar 2015

Besøk hos bestefar og bestemor!

Ikveld har barna storkost seg hos besteforeldrene, med duplo og playmolek, gitarspill fra bestefar og bakst fra bestemor, en nydelig kveld alt i alt, og mor fikk koselig barndomsminner! :)

Koseligste stemningsmusikken jeg vet om :)

"Bestemor hjelpe?"




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar