tirsdag 20. januar 2015

IKEA-møbel-sammensetting!

Åh, jeg ELSKER å montere IKEA-møbler! Nå kommer bokhylla opp og på plass, og mor klør i fingrene etter å sette inn bøker!

Julaften-stemning det her ;)

Coming up...

Her skal den stå, sammen med kjøpmannsdisken, gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar