tirsdag 20. januar 2015
IKEA-møbel-sammensetting!
Åh, jeg ELSKER å montere IKEA-møbler! Nå kommer bokhylla opp og på plass, og mor klør i fingrene etter å sette inn bøker!
Julaften-stemning det her ;)
Coming up...
Her skal den stå, sammen med kjøpmannsdisken, gleder meg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar