Plutselig har lillebror fått sansen for å snakke! Nå dukker det stadig opp nye ord og uttrykk, farlig sa han under stormen og pekte ut på vinden. Og hvis noe er i stykker sier han "ødelagt" med dystert blikk... Han forteller om ting i korte setninger og prøver på nye ord hver dag! I noen tilfeller snakker han faktisk tydeligere enn storesøster, når han f.eks skal si Mais sier han maishhh, mens Rora bare sier Maaas, med trykk på aen...
Nyeste ordene hans er som sagt ødelagt og farlig, i tillegg til juss (juice), futt(smokk/sutt som vi prøver å slutte med), topp(kopp), mann, denne, tippe(klippe), tenne(tegne), båse(blåse) og mye mye mer jeg ikke kommer på i farten. Utrolig gøy å høre den herlige stemmen hans mer og mer!
Flinke Basse! :)
SvarSlett