onsdag 28. januar 2015

Sjukdom

Idag er det sjuk lillegutt og mor i hus... mor merka det allerede et kvarter ut i arbeidsdagen at noe ikke stemte, og verre skulle det bli, svimmel og ekkel i hele kroppen, og det svartna stadig vekk. Så kom telefonen fra Bhg, Levi Sebastian har spydd, og må hentes😔 det tok far seg av, for mor måtte holde ut på jobb til vareleveringa var tatt i mangel på vikarer, deretter var det rett hjem og i seng, sovna med en utslitt Basse-gutt på armen, pappaen hadde prøvd å få han til å sove i en time uten suksess, fordi han var blitt så overtrøtt. Endte med at han måtte holdes godt fast til han gav opp, og slukna som et lys i armkroken. Og da sovna mor og...

Dagen har derfor bestått mye i tv-titting og sofakos, brus/juice-drikking og soving. Satser og håper på fin form til morgendagen! (For da er det morgenskift og tidlig ut av døra...)

1 kommentar:

  1. Blaah, så kjedelig med sjukdom! Håper dere blir friske fort igjen!

    SvarSlett