Dagen har derfor bestått mye i tv-titting og sofakos, brus/juice-drikking og soving. Satser og håper på fin form til morgendagen! (For da er det morgenskift og tidlig ut av døra...)
onsdag 28. januar 2015
Sjukdom
Idag er det sjuk lillegutt og mor i hus... mor merka det allerede et kvarter ut i arbeidsdagen at noe ikke stemte, og verre skulle det bli, svimmel og ekkel i hele kroppen, og det svartna stadig vekk. Så kom telefonen fra Bhg, Levi Sebastian har spydd, og må hentes😔 det tok far seg av, for mor måtte holde ut på jobb til vareleveringa var tatt i mangel på vikarer, deretter var det rett hjem og i seng, sovna med en utslitt Basse-gutt på armen, pappaen hadde prøvd å få han til å sove i en time uten suksess, fordi han var blitt så overtrøtt. Endte med at han måtte holdes godt fast til han gav opp, og slukna som et lys i armkroken. Og da sovna mor og...
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Blaah, så kjedelig med sjukdom! Håper dere blir friske fort igjen!
SvarSlett